RSS

Iggy Pop – The Passenger

18 Eyl

Iggy Pop – The Passenger

Kaynak: 991.com

Hayatın bir yolculuk olduğunu düşünen tek ben değilimdir, sanırım! Yolculuğumdaki her adım bir öncekinden farklı. Buna da inanıyorum. Kaldı ki gideceğim yolu ben seçiyorum. Kimileri kader dese de, sonuçta karar alıp o yolda yürüyen ben olmuyor muyum? O zaman kader ben miyim? Neyse bu sorular birbirini takip eder de bu da yolculukta ‘kafa’ yorar. En iyisi “lalalalala” diye eşlik ederek Iggy Pop’un “The Passenger” şarkısı dinlemek… Belki yolda yıldızları görürüz;)
Hicran

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
