RSS

Depresyon kardeşim çek elini!

03 Eyl

depresyonAstrologlara göre Ekim ayı herkes için biraz zor geçecekmiş. Yani benim bile magazin dergisinde bir dönem burç yorumu yazdığım düşünülürse inanmak hiç içimden gelmiyor ama içimin telleri öyle demiyor. Biliyorum sonbahar, biliyorum mevsim geçişi falan filan ama kendimi Pharmaton havuzuna atasım, kana kana efervesanlara gelesim var.

Depresyon kardeşim, rica ederim ya, bi çek elini!

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 03/09/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: