RSS

Seni yenecem İstanbul!

17 Kas

Duyduk duymadık demeyin!seni yenicem istanbul

Gitmek istedik de gidemedik, gitmek istemedik de kalamadık, onu dedik, bunu ettik olmasın. Gerçekten. Şakam yok. Bu kaçıncı oldu artık sayamıyorum. İşinden memnun olmayan, boğulacaksam büyük denizde boğulayım diyen, kurtlar sofrasında bir lokmamız da vardır herhal diye düşünen varsa, acil olarak yanıma bekliyorum. Zira, yıl bazında kesin bilgi veremesem de, benimle arkadaşlık eden adamı garanti İstanbul’a yolluyorum. Yolluyorum, yetmiyor yurt dışına yolluyorum. Geri gelse de en fazla İstanbul sınırlarında kalıyor.

Anlayacağınız tez zamanda yine bir yolcum var.
Bu da geri gelmez kesin.
Hayırlısı

Diardi

 
1 Yorum

Yazan: 17/11/2015 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , ,

One response to “Seni yenecem İstanbul!

  1. mikroorganizma

    17/11/2015 at 19:58

    Ne diyelim, kolay gelsin!

     

Bir Cevap Yazın

 
