RSS

Depresyon hırkalarımıza sarınalım…

05 Kas

“3 gündür öyle mutsuzum ki, suratım sürekli asık” dedi annem. “Bakıyorum etrafıma, şükür hepimiz iyiyiz, sağlığımız yerinde ama mutsuzum”.

Haklı. 3 gündür gazeteler isyanda, köşe yazarları dehşet içinde u-turn yazılarına sarılmış. Kimileri de “Hayat bu, böyle yaşayacakmışız!” demeye başladı. Herkeste bir yere varmayacağını bildikleri derdini anlatma çabası… depresyon hirkasi

“Kurt Cobain’in depresyon hırkası açık arttırmayla satışa çıkıyor” haberini de tam böyle bir zamanda almak… Aklıma Elif Key’in “Ben gülerken o ağlıyorsa, ben de ağlamaya başlıyorum. Onu üzen beni de üzüyor, beddualarımız çiftkaplan gücünde tutuyor. Ona depresyon hırkalarımı veriyorum. ‘Güzelmiş be senin tarzın’ diyor. Son ses Ahmet Kaya dinliyoruz. ‘Kum gibi’, ‘Beni Vur’ derken eve alınan biraları içip içip, odamızda sarhoş olup, annemle babama ‘İyi gejeeeeler’ demeye utanmıyoruz.” satırları geliyor…

Bence hepimiz bir süre depresyon hırkalarımıza sarınalım ve uyuyalım.

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 05/11/2015 in Akustik, konser

 

Etiketler: , , , , , , , ,

Yorum bırakın