RSS

Ben ders çalışırken ya dışarda birileri çok eğleniyorsa!

26 Ara

Uzun zamandır hissiyatım budur!
Ya ben ders çalışırken dışarda birileri çok eğleniyorsa..

Yaşar Üniversitesi'nin başarılı işlerinden biri daha!

Yaşar Üniversitesi’nin başarılı işlerinden biri daha!

Kendimi şimdiye kadar sabaha kadar kudur kudur dans ettiğim geceleri yad ederek avutuyorum. Hani Bios’a gidilir, grup sahne alır, Diardi zıplamaya başlar. Saat 3.30 olur ve grup programını bitirirken Diardi’nin de pili biter ve Arda’nın omzunda tepetaklak evin yolunu zor bulur. Grup için çalma listem bile hazır. İlk şarkı Jamie Cullum ve Gregory Porter’dan Don’t Let Me Be Misunderstood. Ama mutlaka bir ara The Stepkids’ten Get Lucky de çalacak! Güzel olmaz mıydı ama özlemedik mi yani?

Diardi

 
1 Yorum

Yazan: 26/12/2014 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , ,

1 responses to “Ben ders çalışırken ya dışarda birileri çok eğleniyorsa!

  1. mikroorganizma

    13/01/2015 at 16:09

    Güzel olmaz mıydı olurdu da..ya zaman akıp giderken biz de accık yaşlanıyosak artık kafa kaldırmıyosa:)))

     

Yorum bırakın