RSS

Bana ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi söyleme!

26 Eyl

Ahh işte o harika filmlerden ve o filme damga vurmuş şarkılardan biri. Bettle Midler, Goldie Hawn ve Diane ilk-esler-kulubuKeaton’un mükemmel bir iş çıkardığı bu film takdir edileceği üzere epey eski.  Bilmem kaç kere izledim lakin şimdi ver yine izlerim yani. Büyük bir kısım tam tersini düşünse de ben, bir gün bit pazarının üzerine nur yağacağını düşünüyorum şahsen.  

E ne diyordu şarkı, “bana sahip değilsin”, “bana ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi söyleme” vallahi müzik de sözler de perfect.. 

Ne zamandır yazmıyorum biliyorum ama dönüşüm muhteşem olsun istedim🙂

Hey kızlar, bu şarkı size…
Tadını çıkarın😉
şbi
 
Yorum yapın

Yazan: 26/09/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
