RSS

Aylık arşivler: Nisan 2015

Acı çekmek özgürlükse, özgürüz ikimiz de!

Çok kıymetliymiş “Benim öyle yakınım falan ölmedi ama..” diyebilmek çünkü bi eşik atlanıyor ve bir daha o ana hiç geri gelemiyorsunuz. Malum, benim için eşiği atlayalı çok oldu. Ondan sonra mümkün olduğu kadar eşiği atlarken arkadaşlarımın kolunda olmaya, onlarla birlikte susmaya çalıştım.

Dün bir arkadaşımın babasını kaybettiği haberini aldıktan kısa zaman sonra televizyonda bir dizinin (Poyraz Karayel) haftalık yeni bölümünün tanıtımı dönmeye başladı. Birden, en aşina sesimizle söylemeye başladık..

Aramakmış oysa sevmekwine
Özlemekmiş oysa sevmek
Bulup bulup yitirmekmiş
Düşsel bir oyuncağı…

Karataş, o zaman denize daha mı yakındı sanki, ders kırmalar, şiirler, şaraplar, arkadaşlar…
… diye düşündüğüm çok iyi olmuş! Mail geldi, “Süleyman kalp krizi geçirmiş”. İyi halt etmiş! Sen kalp krizi geçir, benim beynim düğümlensin, öbürünün kolestrolü çıksın, bu yüksek tansiyondan hastaneye yatsın. Hale bak. Henüz hazır değilim ne yaşlanmaya, ne dahasını yaşamaya. Mümkünse biraz yavaş…

Diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Let the sun shine through…

Haftaya başlarken…

Throw it away!
Throw it away
Give your life, give your love,
Each and every day.

And keep your hand wide open
Let the sun shine through
‘Cause you can never lose a thing
If it belongs to you…

 
Yorum yapın

Yazan: 13/04/2015 in 60's, Jazz, Muzik

 

Etiketler: , , , , ,

The Talking Bugs – I Don’t Know Why

Sanırsın ben yazdım şarkıyı. Her dinlediğimde, “Kesin eklemişimdir Mikro’ya” diyorum ve hayretle eklemediğimi fark ediyorum. Eklediysem de amneziye verin artık yapacak bir şey yok. İtinayla hacılıyorum şarkıyı, benimdir, böyle biline!

Diardi

every night so every morning confusing
would you like to kill someone,
sometimes you don’t remember
why you are here,
why you go nowhere
you are lost and talk
a word again and a word again
sometimes you don’t remember
ı don’t know where ı’m
and help me if you can
ı don’t know where ı
sometimes can find a moon
and ı don’t, ı don’t know
ı don’t know
from the place
ı’m near
this doesn’t matter
ı don’t know ı don’t know ı don’t
know why ı’m here but not alone
try to explain me.
ı don’t know where ı
sometimes can find a moon
and ı don’t ı don’t know
ı don’t know
from the place ı’m near
this doesn’t matter
ı don’t know ı don’t know ı don’t
know why ı’m here but not alone
try to explain me

 

 
 

Etiketler: , , , ,

Sıram gelip hayat bitince bu elmanın yarısı olmayacak…

“Sıram gelip hayat bitince bu elmanın yarısı olmayacak…”kayahan_nilufer

Biraz sert bir karakterdi. Senelerce birlikte müzik yaptığı Nilüfer’e küstüğünde milletçe bildiğin üzülmüştük. Çünkü popüler müziğin kendi sözü ve müziğini üretebilen en kuvvetli isimlerinden biriydi O. Kayahan, müzikleri aşkların fon müziği, sözleri mesajların esaslı girişi. Durur durur, bir albüm yapar, müzik piyasasında yer yerinden oynar! 

Yine oynadı. Eşi, iyilik meleği İpek Açar’ın üstün çabası ile 14 Şubat’ta yine sahnedeydi. Nilüfer ile barıştığında çocuk gibi sevindik yine. Ne de olsa damdan düşen halden anlardı… Doğum günü için yeni bir albüm hazırlanacaktı… 

Bugün alınma ağlıyorsak,
bunu beklemiyorduk.

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 03/04/2015 in Muzik

 

Etiketler: , , , , ,

 
%d blogcu bunu beğendi: