RSS

Yeter ki koşmasın kafamda o kötü kötü düşünceler!

27 Mar
İç huzurumuzu nerede bulacağımızı şaşırdık.hicbir sey
Kapısından, hayatta bir daha geri dönmem, diyerek çıktığım üniversitenin kapısına 10 küsur sene sonra paşa paşa “Yüksek Lisans yapmak istiyorum ben” diye döndüm. Dün bir haber vardı gazetede, hocaların hocası bir Kadın Doğum profesörü hastane yöneticiliği eğitimi alıyormuş bütün gün ders verdikten sonra. Az önce okudum, Ayşe Arman bile üniversiteye geri dönmüş ve bıraktığı 4 dersi tamamlayıp üniversite mezunu olmayı kafasına koymuş. Hala gözüm İzmir’de bir türlü bulunmayan, İstanbul’da da istemediğin kadar çok olan abuk sabuk eğitimlerde. Sanırsın bu saatten sonra atıp kendimi büyük denizin sularına reklam yazarı olacağım…
10 sene önce olsa, “Zaten okudum okuyacağım kadar, bütün gün eşşek gibi de çalışıyorum, az rahat verin” derdim. Şimdi, beynimin içinde deli gibi koşturmasın diye kötü kötü düşünceler, ne kadar çok okursam o kadar iyi diyorum. Bayılana kadar oku, uykuya daldığın anı hatırlama. Yaptığın işin karşılığını almadığım, haber okumakla ağlamaya başlamanın arasının kaç saniye olduğunu hesaplayamadığın, sadece küçük nefes molalarında D vitamini depolayıp koşarak girdabın içine kendini attığın günler yaşıyorsun ne de olsa. İyi şey düşünmek zor, iyisi mi sen otur, dersini çalış. Patlasın kafan ama başka bir şey düşünme. Mümkünse…
Diardi
 
2 Yorum

Yazan: 27/03/2014 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Yeter ki koşmasın kafamda o kötü kötü düşünceler!

  1. no need

    09/04/2014 at 12:46

    yüksek lisansı her zaman hayata atılmayı ertelemek olarak gördüm
    okul güzel, stress az, hala gencim, iş dünyasına atılıp 9-5 takım elbise insanı olmayayım demek gibi geldi
    hele okulda hoca olarak kalmak, düzeni hiç bozmadan o fanusta yaşamak gibi
    hele hele son zamanlarda birkaç sene çalıştıktan sonra yok abi istifa ediyorum tekrar okula dönüyorum diyenleri çok görmeye başladım.
    tabii dışarısı o kadar boktan ki, bıraksan ana rahmine dönüş yaparım o başkaaaa
    neden yazdım bilmiyorum
    hadi selametle

     
    • mikroorganizma

      18/04/2014 at 09:24

      Çok güzel bir noktadasınız bence, burdan aynen devam!
      Bunlar bir kere düşünülmeye başlanınca, barajın önündeki set kaldırılmış oluyor ve istemeseniz de hayatta bir değişim başlıyor.
      Ki iyidir değişim, sıkılmayı önler!
      😉

       

Bir Cevap Yazın

 
