RSS

Ekinoksa Beş Kala…

18 Eyl

Ben yıl dönümlerini, ay dönümlerini hatta gün dönümlerini seviyor muyum sevmiyor muyum hiç bilemedim. Mesela ilkbahar yaza dönerken yüzünü, bir ekinoks için partiler verebilecekken, yaz sonbahar ya da sonbahar kışa evrilirken içimden zamanı durdurmaktan başka hiç bir şey gelmiyor. Belki de sevdiğim her şeyin sonsuza dek sürmesi kaygısı bu kim bilir…

Yine de hayat her zaman bize istediklerimizi vermiyor safsatasına bağlayacak değilim sözü. Kimi zaman hareket etmek bir çok problemi ortadan kaldırabiliyor. Oturduğun yerden ahkam kesip söylenmek yerine bir değişimin içine doğru korkusuzca adım atarsan şayet sana kocaman görünen ya da gösterilen ne varsa toplu iğne başı kadar kalıyor. Ve sen umursamıyorsun artık. Belki de işte tam bu nokta da yeniden başlıyorsun hayata orijinal haliyle.

new life“Artık” edatıyla cümleye başlanmaz gibi kurallar dünyasına takılmadan inatla haykırıyorsun “Artık ben varım.” ya da hiç gereği yokken “artık kısa cümleler kurmuyorum uzun da sanmıyorum cümlelerimi” diyorsun. Ne bileyim saçmalama hakkını kullanabilmek için izin istemek yerine yanında saçmalamanın ve sen olmanın problem olmadığı bir yaşamı kucaklıyorsun. Ya da yaklaşan son bahar ekinoksu ile depresyona girmemek için başka sağlıklı bir yol ararken buluyorsun kendini…

Yazın bitmesine gönlüne rüzgarların dolup camının ıslanmasına beş gün kala yeniden başlasın hayat. Tekrar dağıtılsın bu el. Poker de kağıtları yanlış dağıtan biri masanın başından kalkıp kağıt karma işini bilen bir kurpiyere bıraksın yerini. Bekle Güney Yarım Kürede yer alan kumarhane! Ben geliyorum…

Morrisse Eserese

 
Yorum yapın

Yazan: 18/09/2013 in French, Muzik, Pop

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
