RSS

Ne olmuş canımı yaktıysa? O yar benim kime ne?

07 Ağu

Ne olmuş canımı yaktıysa? O yar benim kime ne?

 Aylin Aslım ; sesi bir yana..Tarzı öbür yana..Hatun kişiliği ve tavır koyuşu baş köşeyedir..

Bu yüz yılda yaşamasına rağmen hala eski moda aşklara inanan bir deli kızdır…Benim içinse hala, o mavi elbiseli naif kız….

Kadın dediğinin tanımıdır ;

Alın buyrun işte size bir tango…

Özellikle biz tatilde iken ajitasyon yapıp da, biz dönmeden Gümüşlük’e kaçanlara gelsin:) Bir kadeh de bizim yerimize içsinler!

Görsel

“Ağladım Zeki Mürenle, çoştum Müzeyyenle
N’olmuş canımı yaktıysa, o yar benim kimene
Ağladım Zeki Mürenle, çoştum Müzeyyenle
N’olmuş canımı yaktıysa, o yar benim kime ne”

-Silverland-

 
Yorum yapın

Yazan: 07/08/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
