RSS

35 yaş kadını…

01 Ağu

Bu muhabbete nerden girdik hiç sorma.. ama en son kahkahalarımızdan bahçe çınlıyordu, çalışanlar kovmasın diye kendimizi dışarı dar attık!

Google’a 35 yaş kadını yazdım ve 0,33 saniye içinde tam 13 milyon 500 bin link getirdi bana. 35 yaş kadını sen neymişsin be! Bir de dün akşam dediği gibi ekşi sözlüğe yazayım dedim.. yazmaz olsa mıydım acaba:)

“35’lik rakıya tekabül eden yaş. Yetmezse kadeh kadeh devam edilen yaş, taa ki hayatın dibi görülene kadar” yazmış soloz. Diyecek başka bir şey bulamadım kendisine, iyi saptama!yin yang

Akıllı telefonların iletişimsiz dünyada sosyal bir çevre yaratabilmek için zavallı uygulamalarından biri yüzünden telefonu zır zır bişiler diyip duruyor. “Slm.”, “Bi selam vermeyecek kadar havalı mısın!”, “Fotoğrafın çok güzelmiş!:)” 

Bak, dedi. “Bu sazan daha bebek belli, 200 metre yakınımızda bi yerlerdeymiş. Amma da cesaret var ama bir saattir yazıp duruyor! Artık eskisi gibi de değil ki.. bu uygulamarlarda adın belli, sanın belli, yaşadığın şehir belli. Artık Google’a girdin mi herşeyin dökülüveriyor önüne. Kaçacak yerimiz kalmadı! Olsun olsun da en fazla 25 bu minik. Ama cesarete bak, 35 yaşında bir kadınla birlikte olacak ya! Onun gözünde şimdi işini mesleğini eline almış, kendi evine barkına sahip, evlenmiş, beğenmemiş boşanmış, istediği hayatı yaşayan kadınım ya… Gel bi de bana sor!” dedi..

“Gel bir de bana sor”dan bir girdik, nerden çıktık bilmiyorum.
En son yine isyanlardaydı.
Eski halini özlüyordu.
O günlerdeki pervasızlığını, umursamazlığını, sorumsuzluğunu.
Belki katıla katıla gülmeyi belki can dostunun omzunda ağlamayı,
hiç tanımadığı evlerde uyanmayı, bilmediği sokaklarda ayılmayı…

“35 yaşındayım ve en çok 20 yaşımdaki halimi özlüyorum” dedi.
“Ve yine ben hiiiç farketmeden bir 15 yıl geçecek, 50 olacağım…” dedi ve döndü arkasını vapura doğru yürüdü.

Haklı mıydı, bilmiyorum.
Geçirdiğimiz 10 yıla bir 15 yıl daha eklersek, 50’yi de birlikte göreceğiz demektir!

Diardi

 
5 Yorum

Yazan: 01/08/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , ,

5 responses to “35 yaş kadını…

  1. neden gerekli

    17/09/2013 at 14:41

    5 yaşındayım ve en çok 20 yaşımdaki halimi özlüyorum” .
    “Ve yine ben hiiiç farketmeden bir 15 yıl geçecek, 50 olacağım

    hani bir cümle okursun ve bilinç altındaki her şeyi şakkk diye su yüzüne çıkarır ya. sonra 16 aylık proje planına bakar ne yapıyorum ben dersin bilgisayarı kapatıp dışarı çıkarsın.
    işte öyle oldu ve ofise dönmezsem sorumlusu sizsiniz, artık bana bakarsınız
    hadi ben dışarı çıkar o zaman .)

     
    • mikroorganizma

      17/09/2013 at 17:26

      🙂 tazelenip tüm sorumluluk bilinci ile ofise geri döneceğinize iddiaya girelim mi?!?

       
  2. neden gerekli

    18/09/2013 at 08:49

    Hmmmm
    ofisten günaydın.
    tazelenmiş değilim o başka

     
    • mikroorganizma

      18/09/2013 at 09:05

      Günaydın🙂
      Ama bu da tam 35 yaş kadınına uygun bir davranış, her ne olursa olsun iş ahlakını kaybetme!
      Eminim güne keyifle başlamanıza yardımcı olacak bir sürü mırıltı bulabilirsiniz blog’da…
      Kolaylıklar dilerim…

       
    • mikroorganizma

      01/10/2013 at 16:34

      🙂 Ce la vie!
      Diardi

       

Bir Cevap Yazın

 
