RSS

Unutulmaz yaz şarkıları

09 Tem

bodrumZaten 5 gün tatil var, onu da idareli kullanmak lazım. Ekonomi malum, herkesi cebinde akrep var. Hani hem keseyi haddinden fazla dağıtmayacak hem de gönlümüze göre olacak bir tatilin peşine düştüm bu aralar. İşten bunaldıkça mavisi yeşili denizi ile gün batımını terastan izlediğin pansiyon sitelerine dalıyorum. Bir yandan da karavanla o koy senin, bu orman benim gezdiğim tatilleri yad ediyorum. Ah o zaman değerini bilmeyen kafama…!

İzmir’den Göcek’e gezmediğimiz yer kalmazdı. Fiti fiti dağda yatar deniz kenarında uyanırdık. Ah ne günlerdi derken çok da eski olmayan bi şarkı takıldı dilime Bodrum’dan kalma. Allahım o yaz ne çaldı ne çaldı şarkı da, ben ne bileyim kim söylüyor, adı ne? Neyse ki Silverland var. Zeki kız! Kim anlar gtalk üzerinden anlatılmaya çalışılan şarkının ne olduğunu? Anladı, vallahi de billahi de anladı!🙂 Angela Dimitriou’ymuş meğerse o güzel sesli teyze, şarkı da Magapay’mış. Öyleymiş..

Hadi dedim tesadüftür, bi şarkı daha var, onu bul. Buldu! Bir iki başarısız denemesi olmadı değil ama buldu! Les Respectables’ten Amalgame dinleyip bugünü çıkarabilmeyi umuyorum..

Diardi

 
1 Yorum

Yazan: 09/07/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , ,

One response to “Unutulmaz yaz şarkıları

  1. Chef

    28/08/2015 at 18:46

    Lara Fabian is coming !!!

     

Bir Cevap Yazın

 
