RSS

Black Mirror ile yüzleşme

07 Tem

Dünya ile fena halde derdi olan biriyle tanıştım birkaç ay önce. Gezi Parkı eylemleri dağıttı onu. İstanbul’dan black mirroryeni gelmişti, tüm sevdikleri ordaydı, kendi burdaydı ama aklı ve yüreği ordaydı. Beyni hiç uyumadı günlerce… Gidemedi, kalamadı.. Hani sesi tükense, ayaklarında bir adım daha atacak takat kalmasa belki rahatlayacaktı. Günlerce kendini paraladı durdu, bilgisayar başında saatler geçirdi, arkadaşlarından haber almak için tüm asistanlık maaşını telefona yatırdı, bağırdı-çağırdı, durmadı…

Bi sabah geldi ve “Mi minör falan yalan, Black Mirror diye bir dizi var internette. Bul ve izle. Ben neden her şeyin bu hale geldiğini ve Gezi’nin nasıl örgütlendiğini anladım” dedi.

Hepsi ayrı yönetmenlerin, birbirine benzemez ve birbirine tam da kökten benzer 40-45 dakikalık bölümleri. Teknoloji ile aram hiçbir zaman iyi olmadı. Bu gidişle uzak durmaya da devam edeceğim. Ama neden uzak durduğumu, “hissimin” ne olduğunu artık biliyorum. 

Diyecek bir şey yok, izleyin.

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 07/07/2013 in Muzik

 

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

 
