RSS

Seni sorana; “Her Yanım” derim

01 Nis

Şarkı sözü (güfte) önemlidir arkadaş! Ne kadar güzel melodiler, riff’ler yakalayan gruplar görüyorum, ama bakıyorsun sözlere, dizecek ip yetiştiremezsin! “Ah yar”lar, “sevda”lar, “üşüyorum”lar bilimum klişe sözler devam! Tamam kimse Lorca olmanızı, edebiyat patlatmanızı beklemiyor ama bu kadar kötü şarkı sözü duyunca küfür yemiş gibi oluyorum!

Ortalık “pembe bir mezarlık olmak isteyen” (!) ergen irisi gotiklerle dolu ama arada ıskalanmaması gereken gruplar da çıkıyor. “Sakin” bu gruplardan biriydi ancak çok güzel bir ilk albüm yaptıktan sonra dağıldılar ne yazık ki! Güzel müzik, sade ama güzel sözler, temiz vokal, daha ne olsun! Şu kupleyle bile takdirimi kazanıyorlar!

“Seni sorana her yanım derimsakin
Ve dahasını da eklerim”

Güftenin güzeli candır, itirazım var bu kadar göz ardı edilmesine! Yoksa ben sana pembe mezarlık olma demiyorum, sen yine ol, ama hobi olarak ol!..

Bruno F.

 
Yorum yapın

Yazan: 01/04/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
