RSS

Ben senden sonra her kimi öptüysem… Senin Yüzünden…

22 Mar

Metafor kullanarak sesteş şarkılar yazmak sanırım yolu ancak şiirden geçenlerin işi gücü oluyor. Popüler kültürün Teoman’ına kıyaslanmaktan kurtulamayan ve Rockstar olmak yerine “”aile babası” olmayı tercih eden Çarşının daimi üyesi her nefesime uygun şarkı sözlerinin sahibi kısaca F.D. yeni albüm yapar da ben ona bulaşmadan durabilir miyim?

fdBir çokları için ya anlaşılamamış ya da yanlış anlaşılmış bir adam olduğuna inandığım kendi deyimiyle şansız olduğu “Teoman ile kıyaslanmaktan tam kurtuldum derken Teoman’ın tekrar müziğe dönme haberiyle albümüm çıkışı aynı tarihe geldi, sanırım bu hep böyle olacak.” cümleleriyle ifade eden adam…

Beni uzun zamandır tanıyanların siyah balıkçı yaka, siyah kot ve yalın ayak beyaz bir hastane odasında yattığım zamanı bilenler “ölümle bu kadar yaklaşan ve hala intihar etmeyi becerememiş bu adam hayata bağlanabiliyorsa ben de buradayım” diyerek beni yaşama bağladığını bilirler. Gotik Romantizmde aslında acı gerçek tatlı olandır ve her acı yakar alev alev.

 Bu yüzden her daim sesi ve nefesi doğru teknikle okumadığı için muhteşem olan şarkıları beni benden almaya devam edecek. Alev Aleve takılıp kalmamış olanlar ya da atlatabilmiş olanlar için söylüyor şimdi…

Ben senden sonra her kimi öptüysem… Senin Yüzünden…

 

Morrisse Eserese

 

 
Yorum yapın

Yazan: 22/03/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
