RSS

Friday I’m in Love

15 Şub

It’s firday I am in love;

cureSanırım bütün cumaları özetleyen şarkılar geçidinde başı çekenlerden biridir.

Hoş ben genellikle “fantezi” yapan biri olduğumdan “fantezi” içerikleri konusunda sıkıntı çekmiyorum herhalde. Her yerden bir şekliyle gelip buluyor beni…

Haftası sıkıntılarla geçenlere iyi hafta sonları

Düldül’ü bilmem, Behlül’ü sevmem ama Morrisse kaçar,

tutana aşk olsun.

PS: İlhamı veren Şeydai, benimkisi sadece klavyelerde gezinme işi, her zaman olduğu ve olacağı gibi…

Tabi PSS; “acıyorsam sana anam avradım olsun, ama aşk olsun sana çocuk, aşk olsun!”

diyerek, dünyayı sevenlerin var mıydı cumaları ya da mübarek miydi bilmiyorum, yine de itiraf etmezsem olmaz, bugün böyle hissediyorum…

Morrisse Eserese

Cuma Akustiği de unutulmaz…

 
1 Yorum

Yazan: 15/02/2013 in Akustik, Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , ,

One response to “Friday I’m in Love

  1. Ezgi Saraçoğlu

    28/02/2013 at 15:17

    Duygularıma tercüman şarkı

     

Bir Cevap Yazın

 
