RSS

Farketmeden

15 Şub

Oyuncu Demet Evgar, 14 Şubat’ta sevgilisi Çağ Rical Gürle için kurduğu internet sitesinde yayınladığı kliple hepimizi darma duman etti. Tahminim herkesin içinden geçen “Ah bunu keşke ben de yapabileydim” hissi bana 1990’ları hatırlattı. Hani radyodan 90’lık kasetlere kayıt yaptığımız, aralarına şiirler okuduğumuz zamanı. 80’lerdeki Ergun karakterine hiiç gülmeyin, yaptık biz onları!

Ancak Emin yine benimle dalga geçecek ama yeteri kadar Ortaçgil kültürüm olmadığı gibi Fikret Kızılok kültürüm de onunkinin yanında solda sıfırdır tahmin edersiniz ki.. Hali ile ne yazık ki bu klibe kadar Kızılok’un böyle güzel bir şarkısı olduğunun da farkında değildim. İsteyene bir de orjinalini bulayım dedim.

Keyifli dinlemeler…

Diardi

 
1 Yorum

Yazan: 15/02/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

One response to “Farketmeden

  1. mikroorganizma

    16/02/2013 at 11:56

    Bence bazı cover’lar aslını yüceltiyor. Bu da onlardan biri olmuş. Kızılok’un en sevdiğim şarkılarından biri ama asıl işi bu olmayan bir kadına göre, gayet başarılı yorumlamış.
    Eline sağlık.
    – Emin

     

Bir Cevap Yazın

 
