RSS

Salvador Dali – Destino

04 Şub

İzmir için son dönemlerde mutlu edici gelişmeler yaşanmıyor değil. Adnan Saygun Sanat Merkezi’nde 3Salvador_Dalí_1939 Mart’a kadar Dali’nin Zodyak seçkisinin sergilendiğinden pek çoğunuzun haberi vardır sanıyorum. Gerçi tatmin noktasında herkesin yorumu farklı olacaktır eminim ama beni düşündüren, serginin açılış günü gösterimi yapılan, arkadaşı Luis Bunuel ile birlikte çektikleri Bir Endülüs Köpeği filminin neden gösterilmediği oldu. “Ben sürrealizmin ta kendisiyim” diyen ve deneysel sinemanın ilk örneği kabul edilen 16 dakikalık sürrealist film sadece açılış davetlilerine gösterilecekse, ne anladım ben bu işten?! Yukarda Dali’nin 1945-46 yıllarınde Walt Disney ile birlikte çektiği Destino, aşağıdaysa Bir Endülüs Köpeği.

Tamamen meraklısına…

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 04/02/2013 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
