RSS
Video

Triggerfinger – I follow rivers

02 Oca

Triggerfinger

1998 yılında kurulan Belçikalı hard rock, blues rock grubu Triggerfinger’in muhteşem bir cover uyarlamasını denk geldik geçen gün. Şarkıyı ilk Lykke Li’den dinlemiştik. Ancak bazı coverlar şarkıyı yüceltiyor. Karizmatik Ruben Block ıslığıyla başlayan, bardaktan çıkartılan muhteşem tınılarla desteklenen bu yorum oldukça başarılı olmuş.

I Follow Rivers / Orjinal sözleri ve Türkçe Çevirisiyle birlikte

oh i beg you: can i follow?   /  Oh sana yalvarıyorum takip edeyim ?
oh i ask you: why not always?  / Oh soruyorum sana neden olmaz herzaman?
be the ocean, where i unravel,  / Okyanus ol, çözüldüğüm yerde
be my only, be the water where i’m wading.  / benim ol, sığ olduğum suda ol

you’re my river running high,  / sen benim yükselen nehrimsin,
run deep, run wild. / daha derin daha vahşi

i i follow, i follow you / ben ben takip ediyorum, takip ediyorum seni
deep sea baby, i follow you  / deniz derin  bebeğim, seni takip ediyorum
i i follow, i follow you  / ben ben takip ediyorum, takip ediyorum seni
dark doom honey, i follow you / / kötü kader balım, seni takip ediyorum

Ruben Block

Ruben Block

Heed a message, I`m the runner / Mesajımı dikkate alın, ben bir çığırtkanım.
He`s the rebel, I`m the daughter waiting for you / O bir isyancı, bense seni bekleyen kızım.

you’re my river running high,  / sen benim yükselen nehrimsin,
run deep, run wild. / daha derin daha vahşi
i i follow, i follow you / ben ben takip ediyorum, takip ediyorum seni
deep sea baby, i follow you  / deniz derin  bebeğim, seni takip ediyorum
i i follow, i follow you  / ben ben takip ediyorum, takip ediyorum seni
dark doom honey, i follow you / / kötü kader balım, seni takip ediyorum

you’re my river running high,  / sen benim yükselen nehrimsin,
run deep, run wild. / daha derin daha vahşi

Grubun Studio Brussel’deki canlı performans videosu da burada
Triggerfinger – I Follow Rivers (Studio Brussel live)

— Emin

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
