RSS

Ayten Alpman – Söyle Buldun mu

28 Ara

kaynak: galeri.uludagsozluk.com


Sevmek gibi geliyordu herşey,

Sevmek gibi gidiyordu kadın
Adının anlattığı, canın teni yakmasaydı,
Bir bulut evet ama aslolan
Bulutun suyu yağmasıydı…

“bir insanı sevmekle başlıyordu herşey”
Ve boşanmak için
En az iki şahit gerekiyordu!

Böyle zamansız güneşli,
Umulmadık mavi günlerde
Bir bekleme salonu yalnızlığına
Bürünüyorum..
İliklerimdeki yitik aşkı
Sarhoş bir unutkanlığa ilikliyorum…

Sanki şiirini bilmediğim
Bir Fransız akşamında
Kaldırım taşlarını sayıyorum kalbimin..
İçimde ayak izlerin,
Aylak bir yaz geçiyor avuçlarımdan…

Ve ben ne zaman,
Kiminle sevişsem,
Hala seni aldatıyorum!

Yılmaz ERDOĞAN

 
Yorum yapın

Yazan: 28/12/2012 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
