RSS

Kaybolan Yıllar, Sezen Aksu ve annem..

27 Ara

“Biliyor musun, Sezen Aksu Kaybolan Yıllar’ı 18 yaşındayken yazmış. İnsan o yaşta ne yaşamış olabilir ki?” dedim,
“Biliyorum tabii.
Bir gün geldi, Susuzdede’nin orda bi çatı katında oturuyorlardı o zaman ilk kocasıyla. Benden şan dersi alıyordu. Mırıldandı şarkıyı, ben de notaya aldım. İstanbul’a gideceği günlerdi, ‘Sen de gel’ diye çok ısrar etti. Yaz tatili bitmek üzereydi, ‘Öğrencilerim bekler, ben öğretmenim, yapamam oralarda’ dedim. O gitti” deyiverdi annem.

Ben sustum, o anlattı. Anlattıkça içinden başka dünyalar, başka hayatlar çıktı.
Babam gideli bir yılı geçiyor, hayatını adadığı mesleği birkaç gün içinde onu “yaş haddinden” emekli ediyor.
Yeni hayatının ve belirsiz geleceğin endişesi içinde yüreği çarpıyor bugünlerde.
Yaklaşık 40 senedir sahnede, öğrencilerinin karşısında.
Umarım onun için uzanan ellerin alkışı hiç dinmez ve perde hiç kapanmaz…

Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 27/12/2012 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
