RSS

Eurovision’da bu sene yokmuşuz ya da Çetin Alp-John Travolta benzerliğine ne buyurmalı?

18 Ara

Kaynak: aceshowbiz.com

Biliyorum kafayı yediğimi düşüneceksiniz ama Opera’yı söyleyen Çetin Alp, John Travolta’ya benzemiyor mu? Eurovision’dan çekilen ülkeler arasında bu sen Türkiye’nin de yer aldığını duymuşsunuzdur. Selahattin Duman’ın yazısını okurken, ki bazen çok gülüyorum kendisine, aklıma geldi Opera şarkısını hatırlamadığım ve dinleyeyim dedim. Dememle birlikte hoşgeldi John Travoltaaaaa. Ama Türk işi! Hakikaten içler acısı kendini beğendirme haleti ruhiyesinin Eurovision ile sona ermesine üzülemiyorum ama bi tarafım da çocukluğumdan kalma bi komiklikle seviyordu o heyecanlı geceyi. Bende daha karar veremedim ne düşünmem gerektiğine. Siz de Opera’yı dinlerken bi düşünün bakalım..

— Diardi

 

Etiketler: , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
