RSS

Flört – Bu Havalarda Dönme Bana

21 Kas

Bu şarkı ilk çalmaya başladığında Mazhar Alanson’un yeni ya da benim bilmediğim eski bir şarkısı çalıyor sandım. Hatta müzik de o kadar çok MFÖ’ye benziyordu ki, bu neymiş diye dikkat kesildim. Meğer şarkıyı Flört adlı başka bir grup seslendiriyormuş. Grubun ismini duymuş hatta “cemiyette pişiyoruz” diye bir şarkılarını dinlemiştim. Şarkı ismi itibariyle akılda kalmıştı, fena da değildi ama ne bileyim, grubun diğer şarkılarını dinleme ihtiyacı yaratmamıştı bende ya da aklıma gelmemişti bir daha…

Grup yirmi yıla yakın süredir birlikte çalan Ozan Kotra, Çağatay Kehribar ve Timsah (Hakan Çağlar)’dan oluşuyormuş. 2001, 2003, 2010 ve 2012 yıllarında Flört, Cemiyette Pişiyoruz, Demli ve Anadolu Beat diye 4 albümleri var. (Sitelerinde halen 3 albümü oldukları yazıyor. Bu yıl çıkan Anadolu Beat yani son albümü hakkında sitede bir bilgi yok. Hatta Myspace sayfalarına 2008 yılından beri giriş yapmamışlar. Belki okurlar ve düzeltirler diye belirttim) Hatta Flört’ten önce “Kim Bunlar” ismiyle 2 albümleri daha mevcutmuş..

Neyse merak edenler araştırsın😉

— Emin

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
