RSS

Depeche Mode-Bir Reklam ve Little 15

21 Kas

Bu aralar reklamlara bir haller oldu değil mi? Bana mı öyle geliyor yoksa. Ben ki reklam seyretmekten nefret eden insan, müziklerine dikkat eder oldum. Hatta hale baksanıza, neymiş diye bakıp üzerine birşeyler yazar… Bir reklam filmi ile beynimde kapattığım odalardan birinin kapısı açıldı. 90’larda bir yaz akşamına gittim. O yaz sürekli Depeche Mode çalan bi barda arkadaşlarla muhabbet ediyorduk. Son günlerde mutlaka

kaynak: st.gdefon.ru/wallpapers

denk gelmişsinizdir Golf reklamına. Benim gibi reklam izlemeye gıcıklardansanız da sıkın dişinizi ve bir deneyin. Hakikaten güzel reklam olmakla birlikte Depeche Mode’u ne kadar özlediğimi hatırlattı bana. Reklam müziği ile kendilerini anmama kızarsanız diye Little 15’i ekleyeyim dedim bir de.

Bununla birlikte, 30 yıldır 100 milyondan fazla albüm satan grup bu yılı 13’üncü albümüne çalışarak geçirdi. 7 Mayıs 2013’te Depeche Mode’un Avrupa turnesi başlayacak malum. Hedef 25 Avrupa ülkesinde 34 konser ile 1.5 milyon kişiye ulaşmak. 17 Mayıs’ta da İstanbul’da olacaklar ve konser biletleri şimdiden satışa çıktı. Dave Gahan, Martin Gore ve Andy Flectcher’den oluşan grubu dinlemek isteyenler buyursunlar Küçükçiftlik Park’a.

– Diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 21/11/2012 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
