RSS

Norrda – Adında Bir Grup

19 Kas

NORRDA – Infinite Face

NORRDA & Sabahat Akkiraz – Mavilim

NORRDA – I Know

Ekşi Sözlükten;

“vokal, perkusiyon ve gitar üzerine kurulu; hafiften elektronik müzik destekli; batı, doğu ve kuzey (yönlerin referansı afyonkarahisar. afyon’un doğusu-batısı-kuzeyi diye düşünmek lazım:) müziklerinden esintilerle gayet keyif verici bir sentez yaratmış yeni bir grup.

Selen Hünerli, Hakan Vreskala ve Deniz Cuylan’ dan oluşan bir kadroları var. görünüşe göre bayağı duyacağız isimlerini. infinite face adlı ilk cd’leri çıkmış. ki istanbul’da hiç bir müzik mağazasında bulunmama gizemini taşıyor. allahtan myspace üzerindeki web sitelerinden norrda’yı dinlemek mümkün.

http://www.myspace.com/norrda

şeklinde 2007’den kalma bir yorumla biraz bilgi sahibi oldum grup hakkında.

Sonrasında Youtube’daki derin araştırmalarım beni aşağıdaki üç linki sizle paylaşmaya mecbur etti. Uzun zamandır uğramıyordum buralara. Bir pazartesi ” Önce  adını verip sonra sırtımı dönmekle suçlandığım” mahkemede ifade vereyim dedim. Keyifli Pazartesiler.

Not: Bu arada Norrda’yı Delice Film’den ilk filmi “Karnaval” yakın zamanda çıkacak olan dostum “Can Kılcıoğlu” ile ilgili ayak izi takibi yaparken denk gelmem de beni ayrıca mutlu etti.

— Morrisse ESERESE

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
