RSS

Arda Erdik ve Kedi Zihni

08 Kas

Bayılıyorum tesadüflere! Bu aralar taktım ya, tanıdıklar üzerine yazıyorum malum. Arda Erdik ve Kedi Zihni üzerine birşeylere bakayım derken yolum elbette Simon’s Cat’e denk geldi ve bu muhteşem videoyu buldum. Tahminim Arda ya izlemiştir zaten ya da izlediğinde hoşuna gider!🙂

Arda Erdik benim Ankara İletişim’in Reklam Atölyesi’nden hatırladığım bir karakter aslında sadece. Ben Reklam Atölyesi’nin yerini öğrendiğimde O, atölyenin gediklisi olmuştu zaten. (Aklıma birden Sobacı ve ağzında tütüp duran sigarası geldi bak nerdeeen nereye!) Bölümlerimiz ve ilgi alanlarımız, arkadaş gruplarımızın farklı olması nedeniyle hiç muhabbetimiz olmadı. Ama hani her allahın günü aynı ortamı paylaştığın ama selamlaşmadığın adamla alakasız bir yerde karşılaşınca boynuna sarılasın gelir ya Twitter’da kendisine, daha doğrusu Kedi Zihni’ye denk geldiğim zaman aynı hissi yaşadım. (Kedi Zihni kimmiş diye bakarken mi Arda’ya raslatdım yoksa tam tersi mi oldu şimdi hatırlayamıyorum ama güzel oldu, severek takip ediyoruz kendilerini!)

Twitter kullanıcıları Kedi Zihni’yi bilir. Hatta sadece twitter kullanıcıları değil, kedi ve mizah anlayışı yüksek pek çok kişi bilir ki kendisinin hiç de azımsanmayacak bir hayran kitlesi var. Her geçen gün de artıyor. Reklam dünyasının yaratıcı beyininin zeka ürünü olan ve kendisi de dünya tatlısı olan Kedi Zihni’nin yorumlarını, günlük hayatından anekdotlarını takip etmenizi tavsiye ederim.

Bu arada, ilgilenenlerin Aşk Tesadüfleri Sever filminin senaristi olarak hatırlayacakları Nuran Evren Şit Erdik ile evli olan Arda Erdik’in blog’u http://gezerdik.tumblr.com/, okuyucularında yoğun bir kıskanma hissi yaratıyor, sonra komikliği ile siniriniz de geçiyor, sadece özenmeye başlıyorsunuz. Çocukluğunda Nuray Yılmaz tarafından bıkmadan usanmadan sunulan Gezelim Görelim’i bir kez izlemiş olanların bakmadan geçemeyecekleri bir blog olduğunu sanıyorum. (Gezelim Görelim’in TRT ekranlarındaki 24’üncü yılı olduğunu da hatırlatmadan geçemiyorum! Artık maşallah mı demek lazım yeteeeeer mi, bilemedim.)

– diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 08/11/2012 in Blog

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
