RSS

Bulut Atlası’nın Ardından

01 Kas

Bulut Atlası’nın Ardından

Fragmanını izlediğimden beri, bu filme gitmek için can atıyordum. Sonunda benim girişimlerimle kalabalık bir arkadaş grubu toplandık ve Cumartesi akşamımızın 3 saatini bu filme ayırdık. Filmin ardından hepimiz karışık duygular içindeyiz.🙂 Bir arkadaşım, uzun bir süre benim seçtiğim filmlere gitmeyeceğini beyan etti. Diğerleri o kadar da kötü olmadığını söylediler. Aslında filmin ana teması karma, reenkarnasyon, “ne ekersen onu biçersin” felsefesi üzerine kurulu. Er ya da geç, iyi ya da kötü, bütün yaptıklarının bedelini ödersin mesajı veriliyor. Fakat aynı aktör 8 farklı rolü, 10 dakika içinde ve 5 farklı zaman diliminde oynayınca, insan haliyle takip etmekte zorlanıyor! Avustralya’da filmi seyreden bir kadın, bitince ayağa kalkıp “Teşekkürler Tanrım” demiş! Ama gerçekten kostümler ve makyajlar çok başarılı. Oyuncular da rollerinin hakkını vermişler. Komutan Hey-Ço-Çen (eminim böyle yazılmıyordur ama idare edin artık) rolünü Keanu Reeves oynasa yakışırdı sanki. Gel gelelim, herkesin seveceği bir film değil. Ama ben yine de zevk aldım. Aslında filmi en güzel diardi özetledi. Affınıza sığınarak paylaşmak istiyorum: “Bugün yediğin hurmalar, yarın g.t.nü tırmalar!”:)

Solenzara

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
