RSS

Mazhar Alanson – Benim Hala Umudum Var

15 Eki

İçimizde umudun zerresi olmasa..Nefesimiz önce terkedermiş bizi..Kendiliğinden, veda bile etmeden…Ansızın…

Son zamanlarda dikkat ediyorum, genel ya da kişisel, her türlü konuşmada bir umutsuzluk bir mutsuzluk halleri. Söylemlere bakılırsa, “bitti bu deniz”..Artık gitmeliyiz.

E peki niye hala “burada” sınız? Hem de burada olmaktan delicesine sıkılırken, darallar gelirken, fırsatları kaçırdığınıza pişmanken.

İki basit yanıtı var hala “burada” olmanın ; “ya seviyoruz aslında yerimizi ve razıyız ya da kölesiyiz”.. Ya da bizdensiniz.. Sizin hala umudunuz var.

— silverland

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Mazhar Alanson – Benim Hala Umudum Var

  1. mikroorganizma

    13/12/2012 at 11:43

    Çaresizliğin içinde umudu görmek. İnsanı yaşama bağlayan ince çizgi. Bizim hala “umudumuz” var. Dayan Tufan abi, dualarımız seninle… daha çok güzel günler olacak bizim için.

    -Hicran

     

Bir Cevap Yazın

 
