RSS

Mor ve ötesi – Bir Derdim Var

07 Eyl

Sizin en iyi yol albümünüz hangisi? Benimki bu aralar Dünya Yalan Söylüyor. Ajda pekkan’ın Yaz Yaz Yaz şarkısını cover’ladıklarından beri tanıdığım Mor ve Ötesi’nin bence Dünya Yalan Söylüyor’dan daha öte bir albümü olmadı şimdiye kadar. Hele araba kullanmayı sevenler beni daha iyi anlayacaklardı. Yol ve müzik arasındaki uyum sizin hızınızdan başlar ve kan basıncınıza kadar herşeyi etkiler.

Tabii Bir Derdim Var’ı duyup da beğenmeyen, bilip de sevmeyen, sevip de söylemeden geçebilen görmedim. Büyüsü nedir bilmiyorum ama 2004’te ilk dinlediğim günü hatırlıyorum (Haber merkezinin şey içi kadar televizyonu ve gri koridorları), hala bana aynı keyfi veriyor. Sanıyorum Çağan Irmak’la beni ilk tanıştıran film Mustafa Hakkında Herşey’in müzikleri arasında yer alan şarkıyı bir de Nejat İşler, Fikret Kuşkan ve Başak Köklükaya’nın performansı eşliğinde dinlemenizde de kesinlikle fayda var derim.

 

 

Mustafa hakkında her şey filmi eşliğinde..

Diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
