RSS

Led Zeppelin – Kashmir

03 Eyl

Puff Daddy ft. Jimmy Page – Come With Me

Gerim gerim bir pazartesi sendromu. Herkes alabildiğine gergin, mutsuz ve keyifsiz. Asla hiçbir terslik teker teker gelmiyor. O kadar hızlı yazmaya başlamışım ki omuzlarımın tutulduğunu sonradan farkettim ve nedense içimden “Du du dum! Du du dum..” diye Come With Me söylediğimi farkettim. Biliyorum, Led Zeppelin severler Kashmir’in bu versiyonundan fazla hoşlanmayacaktır ama şu an beni bu anca kesiyor. İhtiyacı olan benden başka birileri vardır diye düşündüm.

Klasik severleri de unuttuğumu sanmayın.
En kısa zamanda sakinleşmek dileği ile…

Led Zeppelin – Kashmir

— diardi

 
Yorum yapın

Yazan: 03/09/2012 in Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
