RSS

Yaşar – Yaz Bitti

28 Ağu

“Bir yaz daha geçti hiçbir şey anlamadan
oysa yapacak ne çok şey vardı ve ne kadar az zaman”

Benim gibi bir su kuşu için yeterince denize girilemeyen bir yazın son günlerinde hele de hava kapatıp rüzgar serin serin esmeye başlayınca yapacak bir şey kalmıyor tabii giden yazın arkasından iç çekmekten başka. Hatun soruyor tabii ki bana tüm haklılığıyla “Düğünün mü vardı yoksa cenazen mi? Ne şikayet ediyorsun ki!” 
Diyorum ya haklı haklı olmasına da ne bileyim yine de içleniyor insan. Gerçi bir alemiz biz de.. 
sanki kışın sokağa çıkılamayan bir hava var İzmir’de! 
Yine giyip deri montları, gerekirse kaztüyü kabanları Bahane’nin önünde uzuun masalar kurup sabahlara kadar içilecek, sonra neye olduğunu hatırlamadığımız kadar patlayasıya gülünecek bu kış da. 
Döt içi kadar balkona sıkışıp sıcak şarap ve sigara içilecek. 
Bostanlı barınağında “bir” kovalanacak şarkılardan.
Sinüziti tutantalara inat sahilde berelere saklanıp yürünecek bol bol.
Yağmurda bisiklete binme romantiklerine gülünerek evde alt alta üst üste film seyredilecek.
Gecenin bir yarısı yapılan börekler diyetlere inat ve mide spazmlarına kuvvet bitirilecek!
Eve gelirken kestane almayan kapıdan manava kadar geri gönderilecek.
Falan da falan…

Yine de
yaz bitiyo işte, hüzünleniyorum ben ne yapayım.
Yaz bebeğiyim ben, yaz!

— diardi

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
