RSS

Travis – Side

14 Ağu

“Ne alaka?” diyeceğinizi hiç sanmıyorum.
Türkiye’de yaşayan ve bu tip konuları ancak magazinel hale geldiğinde aklına getiren bir milletin çocuğu olarak Travis’in Side şarkısını dinlerken sizin de aklınıza Haktan Akdoğan gelmiyor mu? Benim geliyor vallahi. Sirius Ufo Uzay Bilimleri Araştırma Merkezi ile bu konuya olabildiğince ciddi eğilmeye çalışan, bu konuda katıldığı uluslararası organizasyonlar ile Türkiye’de de bir bilinç yaratmak için yırtınan adam… Tabii bütün bunları okurken aklınıza Adana’da uzaylıları taş atmak suretiyle kovalayan yurdumun güzel insanları da gelmiş olabilir, onlar ile karıştırmayalım lütfen!

Kesinlikle hem şarkı hem de Haktan bey ile hemfikir olduğum noktalar var: Yani sonuçta Allahın bi sevgili kulu biz değiliz ya canım. Mutlaka bizden başka nefes alan ve (bakınız Susuam Sokağı) “Yep yep…” demek suretiyle uzayın derinliklerinde gezen birileri de vardır elbet. Zararlı olmadıkları sürece sorun yok. Hatta varsa bizden ileri teknolojileri ve iyi niyetleri, bize de bir el atsalar hiç fena olmaz!

Haa bu arada, Haktan Akdoğan demişken, arkadaşlar rica ederim. Sizin ufolar ve bilimum çeşitleri ile aranız iyi olmayabilir. Ama ufolara kızdınız diye Haktan beyin ikiz kardeşini yolda belde hırpalamaktan vazgeçin Allah aşkına! Telef oluyo adamcağız yok yere canım…

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: