RSS

Bir tatil sonrası – Farkındayım

13 Ağu

Nefes almaya gittim birkaç gün, farkettiniz mi bilmem.

Sıkıla sıkıla sonunu beklediğim 3 aylık tatillere inanamadım…
Öyle enteresan ki, sabah bir panik uyanıyorum, “Uyumamalıyım, bu deniz kaçmamalı, kalk denize!” diye, karettagillerden geliyoruz ya hesapta…
Sonra bi an “Ama uyku da uyuyamıyorum ki, bu uyku fırsatı kaçmaz….zzzzzzzzzzzzz” diyorum.

Hebeleg gübelegler içinde geçti bi hafta.
Ayağımı uzatabildiğim kadar uzattım, yolabildiğim kadar ot yoldum, şeftali reçeli yaptım annemin tarifiyle, kirpilere su verdim🙂
Neredeyse hiç televizyon izlemedim ve ekranın muhabbeti nasıl öldürdüğünü bir kez daha gördüm.
Gece davulcu ile yattım, öğlen yemeğini yiyenlere “günaydın” dedim.
Kolumdaki saat ve alyansı ancak şehre dönünce taktım ama ne yazık ki tarihi unutmaya fırsatım olmadı.
Durup durup, “Olsa 3 aylık tatil bende, neler yapardım neler!” dedim.
Çoook güldüm, İrma’yla denize girdim, Şehla ve Simbad’la salata yedim.
Gece yürüyüşünde denize karşı sefa yaparken bir yıldız kaydı ki, akıllara zarar!
Üç ameliyata inat top oynadım.
Solungaçlarım çıksın diyerek daldım çıktım.
Islak oturdum, motoru bozdum.
Mangal mongolu oldum.
Yidim allah yidim.
Güveçte yemek keyfini hatırladım.
Yılmaz Özdil’i haksız çıkarmayayım diye önüme kim gelirse devirdim okeyde, batak nasıl oynanır onu hatırladım.
Ağlaya ağlaya kitap bitirdim, her gün iki gazete alıp 3 saatimi küfür etmekle harcadım.
Bahçe suladım, lodos yedim, uyuya kaldım.

daldığım uykudan hala çıkamadım…

…diardi

 
 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
