RSS

ilhan irem – yemyeşil bir deniz

01 Ağu

ilhan irem – yemyeşil bir deniz

“Yemyeşil bir deniiiiiizzzzz benim gözleriiiiiiiimmmmmmmmmmm!!” İlhan İrem hayranları kızacak bana biliyorum ama bizim evde böyle söyleniyor bu şarkı. Yapacak bir şey yok. Ne yazık ki benim de İlhan İrem konusunda söyleyebileceğim fazla bir şey yok. Zira birkaç güzel parçasını bilmekle birlikte öyle İlhan İrem hayranı olmadım pek. “E o zaman sus!” diyeceksiniz, siz de haklısınız da… Haber gördüm. 20 yıldır popüler kültüre malzeme olmama kararını bozan İlhan İrem konser verecekmiş. Hem de sanat hayatının 39. yılında, Turkcell Kuruçeşme Arena’da, 22 Eylül’de. Hani seviyorsanız, haber vermedi demeyin! Nerde kalmıştık? “Yemyeşil bir deniiiiiizzzzz benim gözleriiiiiiiimmmmmmmmmmm!!”
— diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
