RSS

Chinawoman – Russian Ballerina

10 Tem

Chinawoman – Russian Ballerina


Arkadaşlarla birlikte geçirilen müzik dolu geceleri seviyorum.
Gecenin bir yarısı bak size ne çalıcam diyerek dans eden dostlar
sayesinde birkaç gün önce adını duydum Chinawoman’ın.
ilk dinlediğim şarkısı ise ‘Russian Ballerina’ idi.
Ben çok hoş bir youtube videosu eşliğinde dinlemiştim şarkıyı.
Meğer orjinal klibi de değilmiş (ki bence orjinalinden çok daha eğlenceli)

Sarhoş kafa grubun ismi akılda kalmayacağı için read it later’a eklemiştim.
Bugün bakabildim. 3 kişilik kanalı bir grup. 5 yıldır 2 single 2 de albüm çıkarmışlar.
Hatta geçtiğimiz günlerde de istanbul’da keyifli bir konser vermişler. Güzel işler yapıyorlar.
Russian Ballerina’yı zıplayarak dinlediysek ardından çalan “Party girl” ile bunalıma sokan
grubun Lovers are Strangers, Aviva gibi şarkıları da çok iyi.

Chinawoman – Party Girl

Bilenler bilmeyenlere anlatsın.
Ben bilmiyordum.

– Emin

 
1 Yorum

Yazan: 10/07/2012 in indie, Melodik, Muzik

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One response to “Chinawoman – Russian Ballerina

  1. havalandırma

    17/01/2013 at 09:59

    Paylaşımınız çok güzel teşekkürler

     

Bir Cevap Yazın

 
