RSS

Berlin – Take my breath away

03 Tem

Berlin – Take my breath away (Top Gun Soundtrack)

Keşke hep böyle kalsaydı bu adamcağız.
Şu filmi ben diyeyim 100, siz deyin 200 yüz kere seyretmişimdir. Çocukluk işte. Hasta olup yatak döşek yatarken annemler beni oyalayacak başka birşey bulamıyorlardı. Döndür VHS’yi Top Gun’a.. Repliğine, adımına kadar sayarım yani inanamazsınız. Ama şimdi doğum gününde düşünüyorum da hani şöyle Tom Cruise’un böyle “Yürü be koçum, maşallah! Kim tutar seni bu Hollywood dolaylarında!…” diyebileceğim başka bir performansı gelmiyor aklıma. Sabah mahmurluğu da olabilir tabii hatırlamama sebebim. Bi de benim hafıza biraz zayıftır.. Haksızlık mı ediyorum yoksa? Amneziye yakınım demiş miydim? Take my way…

— diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
