RSS

Alexander Markov Rock Concerto

26 Haz

Alexander Markov – Sarasate

Sahnedeki küçük, dağınık saçlı ve komik burunlu adamın dünyanın en iyi Paganini kemancılarından biri olması, şeytanın çok da sevimsiz olmadığı fikrini getiriyo insanın aklına. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin açık hava tiyatrosu küçük ama işlevsel. Yazlık İzmirliler doldurmuş yine tahta koltukları. (Magazin muhabirlerine sinirimi hatırlatamadan geçmeye çalışıyorum. İnsan konser devam ederken izleyenlerin flaşlı fotoğrafını çeker mi ama canım kardeşim ya!) Uzun zamandır konsere gitmemiştim sanırım ya da bu aralar öyle daraldım ki bana iyi geldi. İzmir Festivali’nden umuyorum tek izlediğim konser olarak kalmaz Alexander Markov. Dünyanın en iyi Paganini kemancılarından biri olmasına rağmen açıkçası ilk yarıdaki klasik performansı öyle aman aman içimizin yağını eritmese de ikinci yarı kesinlikle eğlenceliydi. Simli tayt pantolonu ve altın, alevli kemanına rağmen hem de! Rock Konçertosu’na eşlik eden annemin korosunun başarılı performansına değinmezsem çarpılırım sanırsam: Annecim, ellerine sağlık, çocukların çok başarılıydı!🙂 Ancak Rock Konçertonun kayıtları konusunda Youtube bile sınırlı kaldı. Siz bir yerden bulup dinlersiniz artık. Bulalım, dinleyelim, sevelim, sevdirelim.

İmin abi ya keşke bi kare de fotoğraf çekseymişiz ya konserdeki halimizden. Hakikaten dediğin geçerli. İşi fotoğraf çekmek olunca insanın böyle zamanlarda fotoğraf çekmek aklına gelmiyor!

Ha bu arada, Ahmetciğime özürlerim ile birlikte, TRT ekibinin bir konser çekimi performansı vardı kiiiii, görülmeye değer! Ne konsantrasyon bıraktılar adamda ne konser keyfi. Görüntülerin korkunçluğu ve alakasızlığı konusundaysa resim seçici ve yönetmene ayrıca sevgi ve selamlarımı iletiyorum.

Alexander Markov Rock Concerto in New York

Fikir versin diye ekliyorum, siz daha iyisini bulursunuz…

— diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Alexander Markov Rock Concerto

  1. vagonarasimuhabbet

    27/06/2012 at 04:38

    Markov’un her bir vibratosunda kütüphanenin küf bağlamış rus edebiyatı bölümü aklıma geliyor.

     
    • diardi

      27/06/2012 at 11:14

      Rock Konçertosu da bende müzikalden parçalar etkisi yaptı. Konserin ikinci yarısı ha bire Mupphet Show karakterleri ne zaman sahneye dalacak diye bekledim durdum.

       

Bir Cevap Yazın

 
