RSS

Nev – Zor

17 Nis

Biliyorum duymak istediklerin bunlar değildi,
O yüzden zafer saymıştın zamansız gidişini.
Öyle ya sen  19’unda koca bir kadındın
Oyasa ben seni tüm yalanlardan daha çok seviyordum.

Zor
Zor kadere emanet ettim seni
sen benim kör düğümüm, tutamadığım gözyaşım

Zor
Zor bir daha daha da güvenmek,
bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek

Birgün gelir de bir an çokça zamanlardan sonra
Geri dönüp baktığında bilmem anlar mısın
O senin bir anın benim ömrüm olduğu
Ne çok sevildiğini, artık çok geç olduğunu

Hadi ama rica ediyorum, biri çıkıp da “Sevmiyorum ben bu şarkıyı” desin. En son Yalan Dünya’da kaldırım vokal grubunun seslendirmesi ile hatırladığım şarkıyı bugün tekrar hatırlamama neden olan Emin’le konuştuğumuz Natali Portman-Leon performansı sanırım. 14 yaşındaymış henüz Leon’da oynadığında. İnanılacak gibi değil… Bunu ayrıca yazmak lazım!

– diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
