RSS

Chris Isaak – Blue Hotel

29 Mar

Fena derecede hasta oldum. Hatta 20 sene sonra penisilin yiyecek kadar! Hayatta her şeyin teknolojisi ilerledi de şu penisilin hala yakıyo ya adamın bacağını, ben daha ne diyeyim… Diyeceksiniz, penisilin-hastalık ve Chris Isaak ne alaka? Şu alaka: Bütün pazartesi gününü uyuyarak geçirdim, salı sağ gözüm açıldı, çarşamba anca sol. Bu arada televizyonun sinema kanalında Küçük Buda’ya rastladım. Hani Keanu Reeves’in Sidartha olduğu ve Chris Isaak’in de çocuğun babasını oynadığı 1993 yapımı Bernardo Bertolucci filmi. Gerçi Chris Isaak’in sinema kariyeri hakkında Emin daha önce detaylı bişeyler yazmıştı ama ben yine de film boyunda adam ne zaman “Blue Hotel…” demeye başlayacak diye bekledim.
( Bakınız: https://mikroorganizma.wordpress.com/2012/01/18/chris-isaak/
) Dedi mi, demedi.

– diardi

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
