RSS

Rosey – Love

08 Mar

https://i0.wp.com/www.spring.net/karenr/bjd/cdcover_med.jpgSeneler önce, içi rakam ve para dolu bir ekonomi dergisine azcık ferahlık getirmek için “hafif” bir röportaj yapmam gerekti. Tabii ki Türk milleti alışkanlığı olarak her işi son dakikaya sıkıştırdığımız için o gün röportaj yapacak birini bulacağım, hadi buldum, röportajı ayarlayacağım, o gün konuyu paketleyip dergiye yetiştireceğim ki baskıya gidilebilsin. Ne alaka ya da ben istihbaratı nerden aldım hiç hatırlamıyorum, bir hastane ya da sağlıkla ilgili konunun renklendirici malzemesi olarak Ferhat Göçer gelecekmiş basın toplantısına. Neyse ki toplantının yapılacağı otel yakın, topladım pılı pırtıyı, koştur koştur yetiştim. Toplantının asıl iş kısmı bitti, doktor-şarkıcı kimliği ile Ferhat Göçer karşımızda. Neyse, toplu kısım da bitti, ben röportaja geçeceğim. “Benim konserden önce birşeyler yemem gerek” dedi, çıktık, atladık bir taksiye Kordon Deniz Restorant’a gittik. Adamı zaten tanımıyorum, şarkılarını bilmem, tarzı hakkında googleana’dan öğrendiğim kadarıyla az bi fikrim var. Diyeceksiniz, “Sende eşşeklik böyle röportaja mı gidilir?”. Gidilir arkadaşım. Senin iki ayağın bir pabuca girsin de bak sen neler yapıyorsun dergiyi baskıya yollayabilmek için… Takside başladık sohbet etmeye, böyle bir çarpık gülümseme, bir bıyıkaltı sürekli ukalalık hali böyle bir kendini beğenmişlik ve her cümlede “Ama ben zaten farklıyım!”. Allahım, yemeğe gittik, bi yandan yiyor, bir yandan benim soruları yanıtlıyor güya “Ama ben zaten farklıyım!”. Neyse yemek bitti, Kordon’da fotoğraf işini de hallettik “Ama fotoğraf çektirirken de ne kadar rahatım değil mi çünkü ben zaten FARKLIYIM!”.

“Ay ben bayılacam ama!”

Dün Twitter’da birinin twiti olarak gördüm ve hatırladım bu şarkıyı. Aman da kadının sesi ne güzel, müzik, ritim desen missss de birden şarkının sözlerini farkettim ve kabus! Bilinçaltıma itmek için senelerce uğraştığım kabus geri geldi. Lütfen kurtarın beni bu korkunç rüyadan! “I’m so different than before!”

— diardi

———————-

Rosey’in Love adlı şarkısı seneleer önce hepimizi harabe etmişti.
Bu aralar da bu versiyonu bizi mest etti..

— silverland

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
