RSS

Fikret Kızılok – Kalbim

20 Ara

Bazı insanlara, kendi sonunu yazmak kısmet oluyor galiba…

Fikret Kızılok da 1995 yılında geçirdiği bir kalp rahatsızlığı sonucu bu şarkıyı yaptığında, 6 sene sonra bu hastalığın hayatına mal olacağını tahmin ediyor muydu acaba…

Kalbi yarı yolda bırakacak gibiydi, hakikaten de bıraktı büyük ustayı…

Vefat öncesi Hürriyet Gazetesi’nde Yenen Süsoy’a verdiği röportajdan alıntı ile devam ediyoruz..

Sabahları genellikle 07.30’da kalkarım. Duş, kahvaltı derken sıra gazeteleri okumaya gelir. Öğle yemeğini hafif şeylerle geçiştiririm. Öğle yemeğinden sonra mutlaka iki saat uyurum.

İyi bir balıkçı değilim, hiçbir şey bulamazsam, yosun salatası yaparak karnımı doyururum.

Kırmızı et, sakatat, kızartma asla yemem. Tavuğun göğsü ile çiğ balık, yeşil salata ve yosun yerim. Zeytinyağından başka yağ kullanmam.

İçki olarak kırmızı şarap ve rakıyı tercih ediyorum.

Dört yıl önce Çapa’da kalbe giden iki damarıma stend koydular, kafes gibi bir şey. Geçenlerde biraz taşikardi oldu, nabız 130’ya yükseldi, gerekeni yaptık düzeldi. Kullandığım ilaçlar bazen tirodimi düşürüyor onu da idare ediyorum. 

Paslanmaz ve denize dayanıklı kadın arıyorum

İki defa evlendim, 15 sene arayla. İkinci eşim beni terk etti. Terk edilmek bence güzel bir şey. Bugüne kadar hiçbir kadınımın kalbini kırmadım, gururunu zedelemedim. Onlar hissederler ve terk ederler. Ben terk edersem, acı vermiş olurum. Hadiseyi yapan ben değilim, ben yoluma devam ediyorum, o yoldan geri dönen onlar. Bütün istediğim okumak, yazmak, huzurlu yaşamak.

Bu satırları tam da gecenin üçünde yazarken, dinlememek olmaz…

— Emin

 

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

 
